Dienst /

Logo

Een logo als herkenning en emotionele verbinding voor jouw bedrijf

Een logo is waar mensen jouw bedrijf/merk aan herkennen. Het is vaak het eerste wat mensen zien wanneer ze in contact komen met jouw bedrijf, dus het is van groot belang om een sterk en passend logo te creëren. Een goed ontworpen logo helpt om jouw bedrijf/merk te onderscheiden van andere en om een emotionele verbinding te maken met je doelgroep.

  • Visuele herkenning van het bedrijf/merk.
  • Onderscheidt het bedrijf/merk van concurrenten.
  • Overbrengt emoties en waarden.
  • Draagt bij aan professionele uitstraling.
  • Versterkt merkidentiteit en klantenloyaliteit.

Onze drie pijlers voor een goed logo

Eenvoud

Een logo moet niet te ingewikkeld zijn. Door je logo simpel te houden blijf je makkelijk te onthouden en herkenbaar.

Passend

Een logo moet passen bij je bedrijf en bij je doelgroep. Daarmee bedoelen we niet dat als jij auto's, fietsen en brommers verhuurt die ook allemaal in je logo vertegenwoordigt moeten worden. Maar de je logo kwa stijl, kleur en lettertype aansluit op jouw bedrijf en je doelgroep.

Effectief

Jouw logo moet op heel veel verschillende plekken komen te staan. Groot op een banner of een gebouw. Klein in een tabblad van een webbrowser. Op donkere en op lichte achtergronden. Je logo moet dus zo gemaakt zijn de die in elke situatie jouw merk goed representeert en herkenbaar blijft.

No items found.

Gerelateerd

Bekijk ons werk

Neem contact op